Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Περί Μπάμ και οχι μόνο...

Πολλά άτομα σήμερα στο chat αναφέρουν ότι αύριο είναι η μεγάλη μέρα ανακοίνωσης του παίκτη. Εγώ ανέφερα ότι μετά της 20 του μηνός να περιμένουμε εξελίξεις και οχι οτι θα ανακοινωθει ο παικτης, όποτε δεν έχει νόημα να με «ψάχνουν» κάποιοι να βγω να πω κάτι. Όπως έχω ήδη αναφέρει , συμφώνα με την πηγή που με
πληροφόρησε και στο θέμα του Σπανουλη, ο Ολυμπιακός θα κάνει μια μεταγραφή που θα μας ανεβάσει επίπεδο. Το όνομα του παίκτη και λοιπά στοιχεία δεν μπορώ να αναφέρω διότι έτσι προδίδω την εμπιστοσύνη της πηγής μου. Λίγη υπομονή ακόμα και θα έρθει κ η ώρα της ανακοίνωσης. Οι Αγγελόπουλοι και ο Ντούσαν δουλεύουν ένα πλάνο στο μυαλό τους με ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και όλα θα γίνουν όπως πρέπει, άλλωστε όπως είπε κ ο «σοφός» αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποιος που θα κάνει την διαφορά... Αύριο όμως?
Υ.Γ.1 Από το μπλοκ δεν έχω κανένα οικονομικό ή οποιοδήποτε άλλο όφελος, όποτε δεν «παίζει» να σας δουλεύω απλά και μόνο για να κερδίσω κάτι. Έμαθα μια πληροφορία κ έκρινα σωστό να το ανεβάσω έστω και αν το κάνω με τον τρόπο που μισώ και εγώ…
Υ.Γ.2 Αν θέλετε πλέον μπορούμε να τα λέμε και από το Face book. Το ξέρω ότι είναι «άδικο» εσείς να είστε επώνυμα στο face book και εγώ ανώνυμα αλλά λογω και της ιδιαιτερότητας να είμαι από βορρά πρέπει να «προστατεύομαι»
Υ.Γ.3 Πολύ ξύλο στο ΟΑΚΑ… Πολύ θα ήθελα πάντως αυτόν τον μαινόμενο Σκορτσιανιτη και τον Μπουρουση να τον έβλεπα μια φορά και με αντίπαλο τον βαζελο, άλλωστε από αφορμές τόσα χρόνια αμέτρητες…
Υ.Γ.4 Ο Σκορτσιανιτης ποιον σέρβο κτυπάει μετά μανίας όταν είναι κάτω? Τον Τεοντοσιτς ε? Αρε αχάριστε χοντρέ που σε αποθεώναμε συνέχεια...



1 σχόλιο:

  1. Αντε να δουμε... οτι κατι θα γινει ειμαι σιγουρος μας λειπει το μεγαλο ονομα...


    Τον μπιελιτσα βαραει ο Σοφο... αν δεις προσεκτικα το βιντεο οταν ο φωτσης ριχνει τον μιλος ερχεται ο μπιελιτσα απ τ αριστερα κ πεφτει κ αυτος κ μετα του ριχνει κ ο σοφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή